»Učinek črno-belih umetniških del, ki so na ogled v vseh treh razstavnih prostorih galerije, oziroma učinek digitalnih vsebin na obiskovalca, se od prvega do zadnjega prostora stopnjuje od gledanja prek pulzirajočih podob in glasbe do večjih 3D-objektov.«
»Pot skozi vse razstavne prostore gledalca popelje skozi različne načine interakcije z medijsko posredovano vsebino, pri čemer postaja njegova izkušnja vse bolj konkretna in stvarna, vsebina pa vse bolj abstraktna.«
»Zasvojenosti ne vplivajo le na posameznika, temveč imajo širši družbeni in ekonomski vpliv. Kadar je posameznik zasvojen z neko aktivnostjo, to posega v njegove odnose, delo, zmožnosti ter telesno in duševno zdravje.«
»Digitalizacija in hitri tehnološki napredek sta ustvarila svet, ki je bolj povezan kot kadar koli prej, a je tudi poln pasti. Ne smemo spregledati ranljivih skupin, kot so otroci in mladostniki.«
»V nedeljo zvečer bomo na velik volilno-referendumski dan na spletni strani v živo spremljali rezultate volitev in referendumov ter pozno v noč naše uporabnike obveščali o vseh informacijah v zvezi s temi dogodki.«
»Celotno volilno dogajanje bomo glede na urnik tistega večera v dobršnem delu analizirali že tisti večer, enako bo tudi na televiziji in MMC-ju. Predvsem pa bi izpostavil zelo poglobljene analize v jutranjem programu 1. Programa Radia Slovenija, omenila pa bi tudi podkast Umetnost možnega, ki ga bosta v živo ob 8. zjutraj pripravila Tanja Starič in Aleš Kocjan.«
»Vsak dan bomo prenašali eno tekmo – seveda vse tekme slovenske reprezentance – in vsak dan ob 20. uri na 2. programu Televizije Slovenija pripravili posebno oddajo, v kateri bomo gledalce seznanili z vsem, kar se zanimivega na evropskem prvenstvu dogaja. Seveda pa bo v ospredju – upam, da čim dlje – naša slovenska reprezentanca.«
»Zaradi izjemnega rezultatskega potenciala in zaradi bližine smo se odločili, da radijski studio, mobilni tovornjak, odpeljemo kar v Pariz ob slovensko hišo, v epicenter tudi navijaškega dogajanja.«
»Želimo zgraditi skupnost in se skupaj s to skupnostjo izobraziti v nekem kritičnem mišljenju in razumevanju sedanjosti skozi povezovanje različnih medijev, različnih disciplin, različnih strok, različnih znanj znanosti, umetnosti in tehnologije. Preko razstav, delavnic, izobraževalnih programov za najrazličnejše starosti in najrazličnejša znanja bi radi vzpostavili skupen premislek naše realnosti.«
»Nagibov fokus je sicer primarno področje uprizoritvene performativne prakse, a se že od same vzpostavitve ukvarjamo s temi vmesnimi formati, ki niso klasično odrski, ampak nam gre za povezovanje tudi z drugimi ustvarjalnimi področji in ustvarjalci. Ta interdisciplinarnost, pa tudi eksperimentalnost, procesnost nam je že od samega začetka prioriteta in tu smo se konceptualno in vsebinsko našli z drugimi dejavnimi v Kulturnem inkubatorju.«